luni, 19 ianuarie 2009

Am făcut-o !

So,we are on the roll!

Vineri, in data de 16 ianuarie 2009, am organizat prima întâlnire PRIME Cluj-Napoca în Le Sultan, vis-a-vis de Le General. Mulțumim celor care au decis să se implice în această organizație, să vină la “deschidere” și să “pună osul la treabă” alături de noi. Mulțumim lui Mișa că a făcut posibilă acestă întâlnire prin punerea la dispoziție a locației mai sus amintite.

Per ansamblu a fost super tare, ne bucurăm enorm că am avut atâtea persoane înscrise (110 inscrisi, din care au fost selectati 61). Alături de noi a fost și Adrian („the man behind the scene”) de la ImagineTact care ne-a dezvăluit câteva mici secrete din ale PR-ului și a mai destins atmosfera. Sperăm ca pe viitor să putem organiza aceste întâlniri într-un spațiu puțin mai mare care să permită o comunicare mai eficientă. Ne bucurăm că sunteți atât de receptivi în ceea ce privește PRIME și sperăm că împreună vom duce zeci sau sute de proiecte strălucite până la capăt.

[LATER EDIT]

Stăteam liniștită la masă, cu ciocolata caldă în față. Nu aveam emoții. Pentru mine ”public speaking” nu mai reprezintă o teamă. Fără 20 și deja 20 de oameni au venit (mă închin pentru punctualitate).

”Cum Mișa, nu avem camerele alea două?” Deja de aici am început să simt fluturașii..Mă rog, într-un final toți ne-am pus papuceii albaștri, ne-am găsit o pernă, ne-am comandat un ceai și așa a început.

(unde e Vio când am nevoie de el? :-s ahh, e lângă mine, e ok, pot să încep) ”Bună, mă numesc Diana și vă mulțumesc pentru că sunteți alături de noi în seara aceasta!” ”Iar acum vom socializa.” - și cu asta s-a încheiat prima ședință PRIME Cluj-Napoca.(aplauze, urale)

Felicitări noilor membrii și ”Good-work” celor deja existenți!

Mulțumirile mele se duc spre: Ale – pentru că a fost optimistă de data aceasta, Adina – pentru că face floricele frumoase, Bobo – pentru că își ascunde bine perii albi pe care îi scot, Paul – pentru că a vrut să mergem la O.C., Sis – pentru că altfel nu aș fi putut, Corina – pentru că merită, Vio – știe el de ce, Adrian – pentru că nu mă așteptam, Onutza – pentru încrederea ei în mine, Oana și Costin – pentru că și ei au vrut, Mișa – pentru sală, prietenilor mei – pentru că încă îmi răspund la telefon și nu în ultimul rând celor care au dat o șansă PRIME Cluj-Napoca, noilor recrutați.

Hai să o facem în stil mare, ok?:)

Edit realizat de Diana aka Doamna Președinte :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu