Facatorul creatiei si al strategiei, al tututor celor difuzate si scrise.
Si-ntrunul brief creativ, fiul briefului de campanie, unul scris, care de la client s-a scris mai inainte de toate brandurile.
Afis din ATL, promotie din BTL, scris si nu spus, cel de o seama cu targetul, prin care toate s-au promovat.
Carele pentru noi agentiile si pentru ale noastre proiecte s-a pogorat de la client si s-a intrupat in Word si s-a trimis pe mail si s-a printat.
Si s-a macinat pentru noi in zilele brainstormingului, s-a distrus si s-aruncat.
Si s-a scris pentru noi a treia zi, dupa planner.
Si s-a suit la creatie si la art si sade pe masa directorului.
Si iarasi va sa vina cu alte cerinte, sa sparga tiparele si sa adune targetul, a carui valabilitate nu va avea sfarsit.
Si intr-unul client, de bani si atentie datatorul, cel de la care campania purcede, cela ce impreuna cu altii este influentat si manipulat, carele a grait prin sondaje.
Intr-una performanta, tanara si creativa agentie,
Marturisesc un rebranding intru iertarea crizelor,
Astept caderea advertisingului,
Si ridicarea Pr-ului.
Amin
Via AdviceCluj
Ce tare e :))
RăspundețiȘtergereo sa ceara vali drepturi de autor :)) :p.
RăspundețiȘtergereDe ce, el l-a compus? :-?
RăspundețiȘtergereda, vali a facut crezul briefului :p
RăspundețiȘtergere