duminică, 22 martie 2009

Crezul Brief-ului

Cred intr-unul brief, document atotstiutorul,

Facatorul creatiei si al strategiei, al tututor celor difuzate si scrise.

Si-ntrunul brief creativ, fiul briefului de campanie, unul scris, care de la client s-a scris mai inainte de toate brandurile.

Afis din ATL, promotie din BTL, scris si nu spus, cel de o seama cu targetul, prin care toate s-au promovat.

Carele pentru noi agentiile si pentru ale noastre proiecte s-a pogorat de la client si s-a intrupat in Word si s-a trimis pe mail si s-a printat.

Si s-a macinat pentru noi in zilele brainstormingului, s-a distrus si s-aruncat.

Si s-a scris pentru noi a treia zi, dupa planner.

Si s-a suit la creatie si la art si sade pe masa directorului.

Si iarasi va sa vina cu alte cerinte, sa sparga tiparele si sa adune targetul, a carui valabilitate nu va avea sfarsit.

Si intr-unul client, de bani si atentie datatorul, cel de la care campania purcede, cela ce impreuna cu altii este influentat si manipulat, carele a grait prin sondaje.

Intr-una performanta, tanara si creativa agentie,

Marturisesc un rebranding intru iertarea crizelor,

Astept caderea advertisingului,

Si ridicarea Pr-ului.

Amin

Via AdviceCluj

4 comentarii: